Czas realizacji zamówień


Towary, które przechowywane są w naszym magazynie lub u dystrybutorów czy producentów w Polsce, wysyłamy z reguły do 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty lub wpłynięciu zamówienia (w naszych godzinach pracy - przy wysyłkach za pobraniem).

W przypadku towarów, które przechowywane są u zagranicznych producentów, towar zamówiony może zostać wysłany w przeciągu 7, 14 lub 21 dni (w zależności od producenta). Jest to podyktowane częstotliwością dostaw do Polski.

Jeśli któryś z wybranych przez Ciebie produktów nie jest dostępny w żadnym z zasobów magazynowych, skontaktujemy się z Tobą aby ustalić indywidualny termin dostawy.

Złożyłem zamówienie, co dalej?


Zapoznaj się w skrócie jak wygląda proces realizacji zamówień w BlowUpDesign.pl. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o procesie realizacji zamówień w naszym sklepie kliknij w ten link.

24h.png

Szybka wysyłka. W 2-4 dni pod Twoimi drzwiami.

7.png

Towary zamówione. Bezpośrednio dla Ciebie.

tel.png

Towary niedostępne. Kupisz je u nas!

Dzień zamówienia:

W ciągu kilku minut zostanie wysłany do Ciebie email z potwierdzeniem zamówienia

Do dnia 1-go:

Twoje zamówienie jest przygotowywane do wysyłki

Do dnia 2-go:

Twoja paczka jest w drodze*, otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę / email z numerem śledzenia paczki

Do dnia 3-go:

Otrzymałeś zamówienie (80% paczek dostarczanych jest na 3 dzień)

Dzień zamówienia:

W ciągu kilku minut zostanie wysłany do Ciebie email z potwierdzeniem zamówienia

Do dnia 1-go:

Skontaktujemy się z Tobą aby określić przewidywany dzień dostawy + zamawiamy towar

Dzień dostawy:

Twoje zamówienie jest przygotowywane do wysyłki + prosimy o wyrównanie należności**

1 dzień po dostawie:

Twoja paczka jest w drodze*, otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę / email z numerem śledzenia paczki

2 dni po dostawie:

Otrzymałeś zamówienie

Dzień zamówienia:

W ciągu kilku minut zostanie wysłany do Ciebie email z potwierdzeniem zamówienia

Do dnia 1-go:

Skontaktujemy się z Tobą aby określić przewidywany dzień dostawy - Jeśli nie dokonałeś wpłaty, wysyłamy rachunek zaliczkowy - rezerwujemy i zamawiamy towar

Dzień dostawy:

Twoje zamówienie jest przygotowywane do wysyłki + prosimy o wyrównanie należności**

1 dzień po dostawie:

Twoja paczka jest w drodze*, otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę / email z numerem śledzenia paczki.

2 dni po dostawie:

Otrzymałeś zamówienie

* realizacja zamówień w dni robocze

** poza opcją wysyłki za pobraniem, przesyłki wysyłane są dopiero po uregulowaniu pełnej należności za towar


W przypadku zamówień towarów o różnym okresie oczekiwania, do Ciebie należy decyzja czy chcesz poczekać na skompletowane zamówienia (domyślnie) czy przyspieszyć jego realizację wysyłając kolejne dostępne towary (opcja płatna). W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 32 444 66 88 lub +48 666 669 559 lub poprzez dział kontakt.

Więcej szczegółów na temat wysyłek, usług dodatkowych znajdziesz tutaj (realizacja wysyłek) lub w naszym dziale FAQ.

Aby uzyskać więcej informacji o zasadach dostaw, w przypadku jakichkolwiek pytań lub by złożyć zamówienie, zadzwoń pod numer +48 32 444 66 88 lub +48 666 669 559. Czekamy na Ciebie!