• Okazje i promocje. Zobacz nasze wyprzedaże i łap niskie ceny na lampy i krzesła do domu.
    Łap promocje na wybrane krzesła!

Lampy Drewniane

FAQ - Pytania i odpowiedzi

Jeśli nie jesteś w stanie odszukać odpowiedzi na pytanie, które Cię nurtuje lub kwestię, którą chcesz wyjaśnić. Napisz do nas (kontakt) lub zadzwoń pod numer +48 32 746 0007 lub +48 666 669 559. Być może twoje pytanie będzie pomocne i będzie można umieścić je na poniższej liście aby pomóc innym klientom.

1. Zakupy

2. Wysyłki

3. Zwroty

4. Punkty lojalnościowe

5. Współpraca

6. Bezpieczeństwo

7. Wysyłki międzynarodowe

8. Inne


1. Zakupy

  • Popełniłem błąd w moim zamówieniu, co dalej?

Błędy zdarzają się nawet najlepszym! Jeśli zauważyłeś, że popełniłeś błąd w zamówieniu w kwestiach adresowych, wykończeniowych lub towarowych, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub drogą mailową, opisując pomyłkę.

  • Otrzymałem nieprawidłowy towar z zamówienia, co teraz mam zrobić?

Jeśli otrzymałeś niepoprawny towar, serdecznie przepraszamy. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, podaj następujące dane: Nazwisko/nazwę firmy, nazwę produktu/numer zamówienia, (odszukaj ew. kod produktu jeśli widzisz taki na towarze). Zorganizujemy odbiór i wysyłkę do Ciebie towaru zgodnie z pierwotnym życzeniem.

  • Jestem nowym klientem, jak mogę złożyć pierwsze zamówienie?

Po pierwsze, witamy na stronach BlowUpDesign! Cieszymy się, że wybrałeś do zakupu jeden z oferowanych przez nas produktów. Możemy przyjąć Twoje zamówienie online (proces koszyka), przez telefon lub drogą elektroniczną. Jeśli wybrałeś do złożenia zamówienia jedną z dwóch ostatnich dróg, prosimy przygotuj następujące dane potrzebne do realizacji zamówienia:

- Imię i nazwisko / Nazwa firmy

- Adres wysyłki towaru

- Numer telefonu osoby odbierającej zakupy

- Nazwę produktu(ów)

To wszystko! Resztę pozostaw już nam.

  • Dlaczego kontaktujecie się ze mną po zakończonym procesie zakupów?

Jeśli proces zakupowy został zakończony, możemy skontaktować się z Tobą w celu uzyskania Twojej osobistej opinii na temat działania naszego sklepu oraz jego produktów. Bylibyśmy bardzo wdzięczni, gdyby pomógł nam tą opinią kontynuować ulepszanie naszego sklepu. Niektóre fragmenty Twojej opinii – za Twoją zgodą – będziemy chcieli umieścić na naszej stronie internetowej.

BlowUpDesign zobowiązuje się przechowywać dane klientów w sposób bezpieczny, nie przekazując ich osobom trzecim.

  • Umieściłem recenzję produktu ale nie jest ona widoczna, dlaczego?

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub usunięcia opinii w następujących przypadkach:

- Przegląd nie dotyczy samego produktu rzeczywistego, oraz nie odnosi się do obsługi sklepu

- Ocena zawiera język, który można uznać za obraźliwy dla innych użytkowników

- Ocena zawiera błędy ortograficzne lub gramatyczne. Należy pamiętać, że w tym przypadku, recenzja będzie zwykle zmieniona, pod warunkiem, że nie jest to sprzeczne z dwoma pierwszymi warunkami.

  • Czy dokonując zakupów w waszym sklepie, będę otrzymywał inną korespondencję nie związaną z moim zamówieniem?

Dokonanie zakupu i / lub utworzenie konta w sklepie BlowUpDesign automatycznie zapisze Cię do naszej bazy danych klientów. Jako członek naszej bazy danych możesz otrzymać periodyczne informacje na temat naszej oferty i tym podobnych kwestii tylko jeśli wyraziłeś na to zgodę (zapisałeś się do newslettera).

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście że tak, poinformuj nas o tym fakcie podczas składania zamówienia (pole dane do faktury). Wstępny rachunek proforma otrzymasz drogą mailową zaraz po złożeniu zamówienia.

  • Jak mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 32 746 0007 lub +48 666 669 559 w godzinach pracy lub drogą elektroniczną pod adresem sklep@blowupdesign.pl.

  • Czy możecie dostarczyć próbkę tkaniny?

Wiemy, że nic tak bardzo nie przekonuje do zakupu jak dotyk pożądanego produktu. Z tego względu umożliwiamy zamówienie próbki materiału, jesteśmy jednak ograniczeni ich ilością oraz dostępnością w każdym momencie. Jeśli chcesz uzyskać taki sampel, skontaktuj się z nami.

  • Gdzie produkowane są produkty BlowUpDesign?

Nasz bogaty wachlarz dostawców opiera się na dostarczaniu ich towarów z całego świata. Część produkowana jest w Europie – Szwecji, Belgii, niektóre z naszych produktów pochodzą z dalekiego wschodu czyli Indii oraz Chin ale największą dumą cieszymy się sprzedając towary produkowane w Polsce.

  • Czy BlowUpDesign posiada showroom gdzie mogę zobaczyć produkty?

Niestety nie posiadamy stałej ekspozycji, posiadamy tylko magazyn rotacyjny. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zaoferować Państwu najniższe konkurencyjne ceny.


2. Wysyłki

  • Czy mogę skorzystać z dodatkowych opcji wysyłkowych?

Przewidzieliśmy dla Państwa możliwość rozbudowania opcji wysyłkowej o dodatkowe możliwości takie jak; dostawy w sobotę, odbiory w godzinach wieczornych i wiele innych. Każdą z podanych opcji możesz dodać do koszyka wybierając ją z działu Promocje lub skorzystać bezpośrednio w procesie zamówienia przy etapie wybierania wysyłki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o cenach i rodzajach wysyłek odwiedź tę stronę (link).

  • Co zrobić jeśli zamówiłem poszerzoną opcję wysyłkową a firma kurierska jej nie spełniła?

Bardzo przepraszamy jeśli taka sytuacja miała miejsce, staramy się aby takie zdarzenia były zawsze napiętnowane przez naszą interwencję w firmach dostarczających towary. W takim wypadku skontaktuj się z nami mając przygotowany list przewozowy na którym kurier wpisał godzinę doręczenia. Wszystkie dodatkowe koszta zostaną Ci zwrócone.

  • Jak długo potrwa dostawa produktów pod wskazany adres?

Jeśli chcesz oszacować przewidziany czas dostawy, możesz wstępnie zweryfikować tę informację na karcie produktu. Jeśli zamówisz dany produkt z wydłużonym okresem oczekiwania, od momentu pojawienia się go na magazynie, czas dostawy to zazwyczaj 2 dni robocze. Jeśli nie jesteś pewien terminu lub chcesz uzyskać więcej szczegółowych informacji, skontaktuj się nami a podamy bardziej przybliżone daty dostawy.

  • Jeśli zamówiłem kilka przedmiotów, czy zostaną one dostarczone w tym samym czasie?

Nasza praktyka pokazuje że większość paczek wysyłana jest zaraz po dostawie na magazyn mimo że mogą pochodzić od różnych dostawców i być kompletowane w różnych terminach, jednak zastrzegamy sobie prawo do darmowej wysyłki tylko pojedynczego kompletnego zamówienia. Nasza praktyka jest wyłącznie zrozumieniem potrzeb klienta.

  • Jak mogę śledzić drogę mojej paczki?

Korzystając z kilku renomowanych firm kurierskich posiadamy możliwość śledzenia przesyłek online, z każdym złożonym systemowo zamówieniem, które zostało do Ciebie wysłane powinieneś otrzymać link z wiadomością dotyczącą kontaktu z firmą kurierską i ew. numerem listu przewozowego. Jeśli nie otrzymałeś tego maila, skontaktuj się z nami a z chęcią podamy Ci kontakt do firmy kurierskiej lub sami wyszukamy paczkę w systemie.

  • Co stanie się jeśli w trakcie dostawy nie będzie mnie pod wskazanym adresem?

Jeśli oczekujesz na paczkę w wymiarze standardowym, kurier powinien skontaktować się z Tobą w celu umówienia dostawy (nie ma jednak takiego obowiązku). Jeśli tego nie zrobi powinien zostawić awizo z kontaktem abyś otrzymał więcej informacji o ponownym terminie dostawy. Jeśli jest Ci to na rękę, kurier może zostawić paczkę u sąsiada lub zostawić ją w lokalnym magazynie dystrybucji (firmy kurierskiej) skąd możesz odebrać ją osobiście.

Jeżeli zamówiłeś towar ponadgabarytowy, zapewne termin dostawy został ustalony z nami wcześniej i wskazane jest abyś w określonej dacie był na miejscu dostawy. Ponowny dowóz autem dostawczym będzie niósł za sobą dodatkowe koszta do opłacenia. Zalecamy aby odbierać zamówienia w pierwszym terminie, każdy dodatkowy transport i zbędne magazynowanie niesie za sobą ryzyko uszkodzenia przesyłki.

  • Oczekuję na towar dłużej niż pierwotnie podano i nadal nie otrzymałem zamówienia, co powinienem zrobić?

Po pierwsze, chcielibyśmy przeprosić za tę sytuację. Mocno staramy się aby zminimalizować czas oczekiwania naszych klientów jednak zdarza się że i nasi dostawcy napotykają na przeciwności losu. Jeśli czekasz już dłużej niż było to określone a my nie poinformowaliśmy Cię o opóźnieniu, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami a czym prędzej podamy Ci najnowsze informacje.

  • Pod adresem śledzenia mojej przesyłki lub po kontakcie z firmą kurierską, dowiedziałem się że zamówienie zostało już doręczone a ja nic nie odbierałem, co to oznacza?

Pomijając fakt zwykłego technicznego błędu, które przecież zdarzają się w świecie teleinformatycznym, zapukaj do sąsiada – wiele razy otrzymywaliśmy informacje że sąsiedzi bywają dużo bardziej pomocni niż tego czasem wymagamy ;).

  • Chcę aby zamówienie było wysłane na inny adres niż adres rozliczenia?

Aby wysłać zamówienie na adres inny niż adres rozliczeniowy, podczas procesu składania zamówienia, na etapie „adres dostawy” kliknij na "dodaj adres” i uzupełnij dane o nowym adresie dostawy. Jeśli sprawia Ci to problem zawsze możesz umieścić nowy adres w informacjach dodatkowych (zamówienia) lub wysyłając do nas email.

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia już po złożeniu zamówienia?

Oczywiście! Wystarczy skontaktować się z nami aby zaktualizować nowy adres. Można to zrobić w dowolnym momencie, nawet do 24 godzin przed wysyłką z magazynu. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, zmiana adresu dostawy jest zazwyczaj możliwe ale wiąże się z drobną dopłatą (towar musi zostać wtedy przekierowany do innego kuriera firma realizującej wysyłkę).

  • Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o procesie wysyłki?

Po więcej informacji na temat procesu wysyłkowego odwiedź ten link.

  • Jak dostarczane są produkty ponad gabarytowe takie jak sofy, towary na paletach, itd.?

Zwykle wysyłamy meble za pośrednictwem jednej z renomowanych firm kurierskich, jednak firmy te mają swoje ograniczenia gabarytowe. Jeśli zamówienie nie mieści się w podanych przedziałach korzystamy z usług alternatywnych firm spedycyjnych i prywatnych przewoźników. W każdym przypadku przekazujemy klientowi bezpośredni kontakt do przewoźnika w celu umówienia najlepszej godziny dostawy.


3. Zwroty

  • Jaka jest polityka zwrotów w BlowUpDesign?

Produkty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny, informując nas o tym 14 dni od daty otrzymania paczki. W tym celu odwiedź specjalnie przygotowaną stronę informacyjną pod tym adresem.

  • Jak mogę dokonać zwrotu?

Proszę wypełnij formularz zwrotu umieszczony pod tym adresem. Wyślij go do nas pocztą, emailem lub dołącz do paczki ze zwracanym towarem. Pamiętaj że zawsze możesz skorzystać z naszych usług podstawienia kuriera pod wskazany adres, szczegóły znajdziesz tutaj.

  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Często praktyką jest że transfer należność trafia do klienta w ciągu 48 godzin roboczych od odebrania przesyłki. Jako że nie w każdym przypadku możemy to zagwarantować, zobowiązujemy się dokonać zwrotu maksymalnie do 7 dni. Do zwrotu należności używamy tego samego kanału płatności w jakim otrzymaliśmy środki pieniężne, chyba że klient w formie pisemnej zastrzeże inaczej.

  • Czy to możliwe że została mi zwrócona błędna suma pieniędzy?

Jeżeli dostrzegłeś różnicę w kwocie na Twoim koncie od tej oczekiwanej, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta podając numer zamówienia i wymaganą kwotę zwrotu. Uwaga: Jeżeli skorzystałeś z naszych płatnych usług podstawienia kuriera, odpowiednia kwota została zrekompensowana z Twojego zwrotu.


4. Punkty lojalnościowe

  • Czym są kody rabatowe?

Kody rabatowe lub kody promocyjne są kodami, które mogą być stosowane w naszym sklepie w celu otrzymania zniżki. Kody mogą być od czasu do czasu używane w akcjach promocyjnych. Upewnij się, że otrzymasz informacje o przyszłych promocjach, zapisując się do naszego newslettera.

Uwaga: można użyć tylko jednego kuponu na jedno zamówienie.

  • Jak mam wykorzystać swój kod rabatowy?

1. Dodaj produkt(-y), które chcesz kupić do koszyka i kliknij przycisk "Złóż zamówienie".

2. Wpisz kod kuponu w polu wskazanym w lewej części podsumowania koszyka.

3. Naciśnij przycisk "Zastosuj", aby zastosować rabat do zamówienia. Kwota rabatu będzie wyświetlana na czerwono w podsumowaniu koszyka.

4. Wypełnij resztę formularza aby przejść do strony bezpiecznej płatności.

Uwaga: Jeśli chcesz zakończyć zamówienie w późniejszym czasie, będzie zmuszony wprowadzić kod kuponu ponownie.

Wskazówka: Wpisz kod dokładnie tak, jak jest wyświetlany, dodanie spacji między znakami spowoduje brak aktywacji kodu.

Nie zapomnij! Kupon rabatowy nie zostanie zastosowany do momentu, aż naciśniesz przycisk "Zastosuj". Jeśli wpiszesz kod kuponu i nie zobaczysz różnicy cenowej w "Podsumowaniu zamówienia", prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, wprowadzimy kod manualnie. Nie jesteśmy w stanie zastosować kodu rabatowego po zakupie (jeśli zapomniałeś go zastosować).

  • Posiadam ale zapomniałem użyć kodu promocyjnego, co teraz?

Niestety, jeśli nie wprowadziłeś kodu rabatowego w trakcie procesu zamówienia online, nie będziemy w stanie zastosować go już po potwierdzonym zamówieniu. Jest to podyktowane ograniczeniami technicznymi. Możesz jednak zastosować kod później w kolejnym zamówieniu.

  • Jak Kody promocyjne wpływają moje prawo do zwrotu zamówienia?

Kody rabatowe nie wpływają w żaden sposób na Twoje prawo do zwrotu towaru. Pamiętaj tylko iż jeśli dokonałeś zwrotu towaru, nie możemy ponownie wystawić kodu promocyjnego. Taki kod uznaje się za zużyty.

  • Czy w jednym zamówieniu mogę użyć więcej niż jednego kodu rabatowy?

Można użyć tylko jednego kodu na jedno zamówienie. Tobie pozostawiamy decyzję, który kod w Twojej ocenie przyniesie więcej korzyści.

  • Jak mogę sprawdzić saldo punktów lojalnościowych na swoim koncie?

Zaloguj się swojego konta i kliknij w zakładkę "Moje punkty lojalnościowe".

  • Kiedy wygasają punktu lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe nie mają daty ważności. Zalecamy aby wymienić je zaraz przy kolejnym zamówieniu ponieważ klienci często zapominają o ich posiadaniu.

  • Kiedy wygasają kody rabatowe oraz spersonalizowane bony rabatowe ?

Wszystkie kody rabatowe oraz spersonalizowane bony rabatowe posiadają swoją datę ważności określoną w warunkach promocji, na samych bonach lub w wiadomościach przesyłanych drogą elektroniczną zawierając właściwy kod rabatowy.

  • Czy mogę kupić spersonalizowany bon rabatowy lub skorzystać w kodu rabatowego zamawiając towar do wysyłki międzynarodowej?

Tak, nie ma dla nas granic i z chęcią podarujemy tę wyjątkową możliwość każdemu z naszych klientów. Zastrzegamy sobie jedynie prawo do nie wysyłania spersonalizowanych bonów rabatowych drogą pocztową a wyłącznie drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres.


5. Współpraca

  • Sprzedajecie na zasadach B2B (Business to Business)?

Tak, jesteśmy do dyspozycji klientów prywatnych (osób fizycznych) jak również dla przedsiębiorstw. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zasadach współpracy kliknij tutaj lub skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

  • Czy oferujecie usługi odsprzedaży dla architektów i projektantów wnętrz?

Tak. Świadczymy usługi sprzedaży dedykowanej dla architektów, projektantów wnętrz, deweloperów, hoteli i innych odbiorców biznesowych. Przeczytaj jak działamy tutaj.


6. Bezpieczeństwo

  • Czy przesyłanie danych osobowych i numerów kart online jest bezpieczne?

Tak. Jednakże aby upewnić się, że inni nie mogą uzyskać dostępu do danych karty kredytowej na naszej stronie internetowej zalecamy, aby wylogować się z konta i zamknąć okno przeglądarki po zakończeniu wizyty, zwłaszcza jeśli dzielisz komputer z kimś innym lub korzystasz z komputera w miejscu publicznym.

Stosujemy zaawansowane narzędzia szyfrowania i uwierzytelniania w celu ochrony bezpieczeństwa danych karty kredytowej i dołożymy wszelkich starań, aby chronić bezpieczeństwo naszych systemów a tym samym klientów. Każda strona w procesie zamawiania, która żąda informacji o karcie kredytowej korzysta z 128-bitowego Secure Socket Layer (SSL), który zabezpiecza odczyt informacji jeśli ktoś próbuje je przechwycić.

  • Czy przekazujecie informacje o mnie lub dane kart innym podmiotom?

Przekazujemy jedynie dane bezwzględnie potrzebne do realizacji Twojego zamówienia, takie jak adres do firmy kurierskiej a dane kart przekazujesz do operatorów płatności aby móc opłacić zamówienie. Nie odsprzedajemy ani nie dzielimy się z innymi podmiotami informacjami o Tobie.


7. Wysyłki międzynarodowe

  • Jaki jest przedział czasu dostawy dla klientów międzynarodowych?

W zależności od dostępności towaru na magazynie (podanej w przybliżeniu na karcie produktu), czas dostawy do klienta w Europie to zaledwie kilka dodatkowych dni. Korzystamy tylko z renomowanych firm kurierskich, które operują na terenie całej Europy i nie mają problemu z dotarciem do klienta. Jeśli towar dostępny jest na magazynie, większa część naszych wysyłek dociera do klientów w Europie w przeciągu 7 dni od zaksięgowania zapłaty. Jeśli masz wątpliwość co do ewentualnego czasu realizacji Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami a postaramy się indywidualnie oszacować czas wysyłki pod Twój adres.

  • Czy muszę płacić cło i opłaty celne podczas wysyłki międzynarodowej?

Jeśli kraj z którego pochodzisz jest członkiem Unii Europejskiej bez specjalnych warunków transgranicznych, nie jesteś obarczony żadnymi opłatami celnymi (należności ustalane są przez organy celne docelowego kraju i są oparte na kombinacji kraju pochodzenia lub produkcji towarów nabywanych i klasyfikacja tego towaru. Podatek od wartości dodanej (VAT) są ustalane przez państwo przeznaczenia).

  • Co jeśli moje zamówienie składa się z kilku produktów?

Jako że naszą polityką firmy jest sprzedaż towarów z minimalnym kosztem wysyłkowym, tak by klient zawsze miał poczucie że płaci tylko za to co fizycznie otrzymuje, jesteśmy zmuszeni do realizacji wysyłek tylko po pełnym skompletowaniu zamówienia (jeśli składało się ono z kilku przedmiotów od kilku producentów).

  • Z kim należy kontaktować się w sprawach szczegółowej wyceny wysyłki międzynarodowej?

Jeśli chcesz mieć pewność co do ostatecznych kosztów wysyłki, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 32 746 0007 lub +48 666 669 559 bądź mailowo pod adresem sklep@blowupdesign.pl oraz przez dział kontakt, my chętnie pomożemy.

  • Czy wysyłacie towary ponadgabarytowe takie jak sofy, fotele, itd?

Tak wysyłamy. Prosimy jednak o kontakt drogą mailową podając nazwy towarów oraz adres docelowy wysyłki, w ciągu 24h przedstawimy szczegółowe koszty transportu.

  • Jakie waluty obsługiwane są przez sklep BlowUpDesign?

Obecnie nasz sklep obsługuje trzy waluty to jest Euro, Funt Brytyjski oraz Polski Złoty. Po wybraniu preferencji walutowych w górnym lewym rogu strony, będzie można zobaczyć ceny produktów w wybranej walucie.

  • Jakie opcje płatności obsługiwane są przez sklep BlowUpDesign?

Szczegółowy wykaz kanałów płatności oraz ich właściwości udostępniamy w dedykowanej do tego stronie "Bezpieczne płatności".

  • Jakie są zasady zwrotu dla zamówień międzynarodowych?

Jeśli kraj z którego pochodzisz jest członkiem Unii Europejskiej, procedura zwrotów i reklamacji jest taka sama dla każdego a jej szczegółowy przebieg znajdziesz na naszej specjalnie dedykowanej do tego stronie "Zwroty i Reklamacje". Środki finansowe za zwrócone przedmioty trafią do Ciebie w tej samej walucie, przy użyciu tego samego kanału płatności w jakim dokonałeś zamówienia.

Pełne informacje na temat naszej polityki w zakresie zwrotów międzynarodowych dostępne są tutaj oraz w dziale Faq.


8. Inne

  • Co zawierają ceny i opłaty w waszym sklepie?

Wszystkie ceny i opłaty na naszej stronie podane są w walucie kraju obranej na podstawie języka. Wszystkie ceny produktów zawierają podatek VAT, ale nie uwzględniają żadnych kosztów dostawy. Koszty dostawy są kalkulowane jako część procesu zamawiania, w oparciu o lokalizację dostarczania, rozmiar lub wagę towarów.