Zwroty

Łatwo i bezproblemowo


Jesteśmy dumni z jakości naszych towarów oraz zapewniamy najwyższy poziom obsługi klienta. Jeśli z jakiegoś powodu zamówienie nie odpowiada Twoim oczekiwaniom i nie jesteś w 100% zadowolony z zakupu, bez względu na przyczynę, będziemy asystować Ci w procedurze zwrotu na którą masz 14 dni od daty otrzymania paczki.

Możesz oczekiwać od nas pełnego zwrotu kosztów za zakupione towary, zawsze łatwo i bezproblemowo!

Więcej o prawach i obowiązkach konsumenta tutaj -> http://ezakupy.uokik.gov.pl (pełna treść regulacji EU w zakresie zakupów online)

W jaki sposób mogę zwrócić towar(y)?


W celu uniknięcia nieporozumień przy nadawaniu zwrotów, prosimy o nie wysyłanie towarów bez wcześniejszego kontaktu z nami. Postępując zgodnie z poniższa procedurą, zapewniają sobie Państwo najszybszą realizację zwrotu.

bud-zwrot2.png

Zwrot na 4 kroki:

  1. Pobierz i wypełnij prosty formularz zwrotu zamieszczony tutaj.
  2. Odeślij do nas formularz wraz z towarem na adres lub drogą elektroniczną.
  3. Zwróć paczkę korzystając z naszych usług lub korzystając z placówki pocztowej bądź usług firmy kurierskiej.*
  4. Po otrzymaniu paczki oraz weryfikacji zawartości pod kątem znamion użytkowania zwrócimy Ci kwotę za towar do 14 dni roboczych.**

* W zależności od opcji jaką wybierzesz, paczka trafi do nas w przeciągu 2-7 dni.
** 95% naszych klientów otrzymuje przelew w ciągu 48 godzin.

Wskazówki praktyczne

  • Pamiętaj, że od momentu otrzymania przesyłki to na Tobie spoczywa prawo dbania o stan przesyłki oraz odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe na skutek nieprawidłowego przygotowania przesyłki do transportu. Zobowiązanie to trwa aż do momentu odebrania przesyłki przez nas pod wskazanym adresem zwrotów i reklamacji.
  • Staraj się zwrócić towar w oryginalnym opakowaniu, to podwyższa gwarancję dotarcia do nas przesyłki w jej oryginalnym stanie. Jest zazwyczaj bardziej opłacalne i wygodne dla nas, aby zorganizować transport powrotny w Twoim imieniu, ponieważ korzystamy w usług doświadczonych i renomowanych firm staramy się tym samym minimalizować możliwość powstania dodatkowych problemów.
  • Wszystkie anulowanie zamówienia, które zostały wcześniej wysyłane do Ciebie, nie zostały odebrane i powróciły do nas na zasadzie nieodebranej przesyłki będą skutkowały nałożeniem opłaty transportowej zgodnej z cennikiem usług dodatkowych.
  • Dokładamy wszelkich starań, aby wyświetlić jak najdokładniej kolory naszych produktów na naszej stronie internetowej, nie możemy jednak zagwarantować pełnej dokładności obrazów lub zdjęć, które są wyświetlane (każdy komputer może wyświetlać je w innych skalach odcieni).
  • Jeśli życzysz sobie otrzymać próbki materiałów wykończenia, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 32 746 0007 lub +48 666 669 559, być może będziemy w stanie wysłać próbki.
  • Przypominamy, iż prawo zwrotu dotyczy wyłącznie konsumentów czyli osób fizycznych dokonujących zakupów niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.

Adres nadania zwrotów (jeśli nie uzgodniono inaczej):

BlowUpDesign.pl
Ul. Aleja Korfantego 191 Budynek C
40-153 Katowice
Email: sklep@blowupdesign.pl
Tel: +48 32 746 0007 lub +48 666 669 559
Formularz zwrotu : pobierz lub wypełnij online.

Należy pamiętać, że nie możemy przyjąć towarów wykonanych na zamówienie, których wykończenie było specjalnym życzeniem klienta i wymagało uruchomienia procesu dostosowania zamówienia do jego potrzeb.

Reklamacje


Chociaż robimy co w naszej mocy, aby zapewnić przyjazd towarów do klienta w idealnym stanie, może okazać się że podczas transportu towar uległ uszkodzeniu. Nasz zespół chętnie pomoże rozwiązać ten problem. Jeśli coś jest dla Ciebie niejasne, skontaktuj się z nami a chętnie przeprowadzimy Cię przez proces reklamacyjny.

Jak rozpocząć proces reklamacyjny?


W celu uniknięcia nieporozumień przy nadawaniu reklamacji, prosimy o nie wysyłanie towarów bez wcześniejszego kontaktu z nami. Tak jak Państwo, pragniemy aby czas rozpatrzenia reklamacji był jak najszybszy, w tym celu prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:

bud-reklamacja2.png

Reklamacja w 5 krokach:

  1. Wykonaj kilka zdjęć reklamowanego produktu - najlepiej 2 lub 3 zdjęcia z dystansu ok. 1-2 metrów, 2 lub 3 zdjęcia w przybliżeniu ok. 0,5m od miejsca powstałej wady oraz kilka zdjęć opakowania.
  2. Zachowaj list przewozowy przyklejony do paczki.
  3. Zgłoś szkodę bezpośrednio w firmie kurierskiej lub skontaktuj się z nami.
  4. Wyślij do nas protokół szkody, zdjęcia oraz list przewozowy.
  5. Czekaj na nasz kontakt. Potrwa to maksymalnie 24 godziny.

Wskazówki praktyczne:

  • Prosimy aby odbierając przesyłkę, wstępnie zweryfikować stan opakowania. Jeżeli coś budzi Twoje wątpliwości masz prawo zarządać od kuriera spisania protokołu szkody – masz na to 7 dni kalendarzowych od momentu doręczenia.
  • Nie zawsze istnieje potrzeba wysyłania do nas towaru reklamowanego, często zdarza się że dosyłamy elementy do wymiany dlatego pozwól nam zweryfikować jaka ścieżka reklamacyjna będzie dla sprawy najwygodniejsza.
  • Jeśli zamawiane towary wymagają zmontowania - prosimy o sprawdzenie wszystkich podsezposłów znajdujących się w opakowaniu zgodnie z instrukcją. Prosimy nie odsyłaj mebli częściowo zmontowanych ponieważ w drodze do nas mogą ulec dodatkowemu uszkodzeniu.
  • Jeśli potrzebujesz części zamienne do któregoś ze swoich produktów, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 32 746 0007 lub +48 666 669 559, postaramy się je zorganizować.
  • Nie pobieramy opłaty za odbiór towarów, które w chwili otrzymania były uszkodzone lub wadliwe.

Adres wysyłek reklamacji (jesli nie uzgodniono inaczej):

BlowUpDesign.pl
Ul. Aleja Korfantego 191 Budynek C
40-153 Katowice
Email: sklep@blowupdesign.pl
Tel: +48 32 746 0007 lub +48 666 669 559
Formularz reklamacji : pobierz lub wypełnij online
Zgłoszenie do spisania protokołu szkody z kurierem DHL: (42) 6 345 350

Bezwzględnie ostrzegamy przed własnoręcznymi próbami napraw produktów zgłaszanych do reklamacji. Niestety nie jesteśmy w stanie przyjąć towaru, jeśli zostały dokonane na nim jakiekolwiek zmiany. Takie działanie powoduje utratę gwarancji producenta.

GWARANCJA I LEGALNOŚĆ


Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe, pochodzące z legalnego zagranicznego importu lub mające swoich dystrybutorów lub importerów w kraju.

Produkty z naszej oferty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy na okres 24 miesięcy od daty zakupu.