Niestety nie, nasza firma nie posiada salonu. Ilość oferowanych produktów zajęłaby obszar większy niż powierzchnia sklepu Ikea. Istnieje jednak możliwość odbioru zamówienia osobiście w naszym biurze w Katowicach. W tym celu wybierz sposób dostawy "Odbiór osobisty" podczas składania zamówienia.
Oczywiście! Z uwagi na profil naszej firmy, każdy Klient otrzymuje Fakturę zakupową zaraz po wysyłce zamówienia. To Ty decydujesz w chwili składania zamówienia na jakie dane ma być wystawiony dokument. Po złożeniu zamówienia, nie ma możliwości zmiany danych z osoby fizycznej na firmę jeśli podczas składania zamówienia nie został podany numer NIP. Podstawa prawna Ustawa o VAT Art 106b.
Dokument sprzedażowy zostanie przesłany na wskazany w zamówieniu adres email, zaraz po wysyłce zamówienia. Nie ma możliwości wystawienia dokumentu sprzedaży przed wysyłką. Wyjątkiem jest wystawienie faktury zaliczkowej jeśli otrzymaliśmy wcześniej wpłatę i planowana jest odległa data realizacji zamówienia.
Złożone zamówienie możesz odebrać w naszym biurze, zgodnie z datą realizacji wskazaną na karcie produktu lub drogą sms/email. Adres odbioru:
BlowUpDesign.pl | Biuro
Aleja Korfantego 191 Budynek A
40-153 Katowice
W celu określenia daty realizacji wejdź na kartę produktu i zapoznaj się z przewidywaną datą wysyłki. Po złożeniu zamówienia, wyślemy SMS na twój numer telefonu oraz na adres email, dokładną datę planowanej wysyłki. Wejdź na dedykowaną podstronę tutaj i dowiedz się o zasadach realizacji zamówień.
Nasz sklep oferuje takie płatności jak:
- tradycyjny przelew bankowy
- szybka płatność PayU (e-przelew, karta płatnicza)
- Raty Pay
- odroczona płatność PayPo
- płatność za pobraniem.
Nasze biuro nie posiada terminala płatniczego ani możliwości przyjmowania gotówki, więc jeśli zdecydowałeś się na odbiór osobisty zamówienia, musi ono zostać wcześniej opłacone. Więcej informacji o płatnościach przygotowaliśmy na dedykowanej stronie, którą znajdziesz tutaj.
Kurier skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dostawy (choć nie ma takiego obowiązku). Jeśli tego nie zrobi powinien zostawić wiadomość (SMS lub e-mail) o ponownym terminie dostawy. W tej sytuacji najlepiej jeśli skontaktujesz się z firmą kurierską / kurierem doręczającym przesyłkę i umówisz inny termin doręczenia. Koszt wysyłki zamówienia obejmuje dwie próby doręczenia.
Zobacz podstronę w tym temacie tutaj.
Tak, wynika to z zawarcia umowy sprzedaży zawartej na odległość. Do momentu trwania takiej umowy, wszelkie koszty wynikające z niewywiązania się przez Kupującego z tej umowy muszą zostać przez niego pokryte.